2011. augusztus 19., péntek

Újszülött tengerimalacok

Már egy ideje tudtuk, hogy Picúr vemhes, de azt gondoltuk, hogy legalább két hét van még hátra. De nagyot tévedtünk.
Picúr ma reggel kilenc órára megellett két kicsi tengerimalacot.
Reggel hatkor kapott enni. Ekkor már sejtettem, hogy valami nem stimmel. Ugyanis minden reggel hatkor és este hétkor szokott visítani, hogy éhes. De most reggel meg sem szólalt. Kicsi nyöszörgések voltak, de semmi más.

Utólag már tudom, hogy készült a szülésre, és biztos, hogy fájdalmai voltak és ezért nem ért rá a reggelivel foglalkozni.
Szóval reggel hatkor megvolt a reggeli, és én vissza mentem még egy kicsit az ágyikómba, mert az éjszaka nagyon keveset aludtak. Nyolc környékén ébredtem újra, elkészítettem a reggelimet és netezni kezdtem. Amikor egyszer csak megjelent Picúr kicsinyített változata. Hirtelen nem tudtam mint mondani, csak beszaladtam a szobába és szóltam öcsinek, hogy láttam Picúr kicsinyített mását. Kijött megnézni a kicsit, aki addigra már egy emelettel lejjebb volt. Akkor láttuk meg, hogy van még egy kicsi a házikóban.
Képeket még nem készítettem, de az egyik úgy néz ki, mint Picúr a másik pedig majdnem teljesen fehér, kivéve a buksiját. A pofija két oldala világos barna, az orrától a feje búbjáig pedig van egy fehér csík. Nagyon édesek mind a ketten. Már most beléjük szerettünk. Annyira kicsik és cukik. Egyenlőre még csak egyeske és ketteske a nevük. Még  nemüket sem tudjuk. Az majd később derül ki. Még nem vettem kézbe őket. Az még messze van. Most egyenlőre hadd pihenjék ki a születés fáradalmait.
Még a születésük előtt kerestünk nekik gazdit. Kettőt találtunk, aki komolyan gondolja, hogy magához venné őket. A harmadik csak akkor kért volna malackát, ha albínó születik.
Tehát a két malackának már most megvan a leendő gazdija. Jól ismerjük őket. Már tartanak malacot és szeretik, jól gondozzák a malacaikat. Úgyhogy jó helyen lesznek majd.
De egyenlőre még velünk lesznek kb. egy hónapos korukig. Addig írja a net, hogy az anyukkal kell maradniuk. Úgyis megyünk hétfőn Gizmóval állatorvoshoz, akkor megkérdezzük majd, hogy mi a helyzet a kicsikkel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése