2011. augusztus 31., szerda

Túl az első fürdésen

Régóta esedékes volt már a fürdés. De amíg Picúr terhes volt, addig nem lehetett megfürdetni.
Folyton belemászik a zöldséges tálba és ettől minden zöldség leve rajta ragad a hasán. Amikor pedig megszülettek a kicsik, akkor csak még rosszabb lett a helyzet, mert a szülés utáni kosz is rajta ragadt a hasán. De amíg a kicsik szopcsiznak, addig szintén nem javasolt a fürdetés az anya állat számára. De már annyira koszos volt, hogy muszáj volt ma megfürdetni. Féltem, hogy akkor a kicsik nem fognak szopni. Még most sem tudom, hogy szopcsiznak-e már. Mert este fürdettem meg hét óra környékén.

Határozottan nem szereti a fürdést. Még a vízbe sem tettem be, de már el akart menekülni, a vízből is ki akart jönni. Aztán kicsit megnyugodott. Beszappanozta a pocakját és a hátát, popsiját. Ezt elég jól viselte. Aztán a lemosást már végig visította, és majdnem elszaladt a kezemből. Aztán csak sikerült lemosni róla a szappant. Végig halkan beszéltem hozzá, nyugtatta, ott volt öcsi is mellette. Nagyon figyeltünk rá.
Aztán belecsavartam egy törölközőbe és kicsit "dörzsölgettem" vele. Bekapcsoltam a hősugárzót, így az is adott egy kis meleget. Egész nap elég jó idő volt, de azért estére lecsökkent annyira a hőmérséklet, hogy hideg legyen már a fürdés után. Hajszárítóval tovább szárítottam. Hát ez kiverte nála a biztosítékot. Teljesen beindult és meg sem lehetett állítani. Folyamatosan elszaladt, alig lehetett megfogni, elbújt. Nagyon- nagyon nem tetszett neki ez az egész tortúra.
Most biztos, hogy nagyon haragszik rám és nem szeret egy darabig majd. De csak elmúlik ez az állapot. Hiszen szükség volt a fürdésre, már nem lehetett tovább halogatni. Remélem, hogy hamar túl lesz ezen az egészen és el is felejti majd.
Fürdés, szárítkozás után azért kapott egy kis salátát. Elfogadta a kezemből, úgyhogy úgy tűnik, hogy túl nagy trauma nem érte. Hiszen hamar elfogadta a hamit. Aztán visszatettem a helyére és minden rendben volt. Azért este még figyelem, hogy szopcsiznak-e a kicsik. De szerintem nem lesz itt majd. Jól lemosta a hasát.
Nem löki el magától a kicsiket, ha a közelébe mennek, úgyhogy talán csak nem lesz baj a fürdéstől.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése